ביטול רכישה שבוצעה באתר האינטרנט תתבצע באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברת ליידי קומפורט. בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו המלא, מספר ההזמנה/חשבונית ומספר הטלפון בהזמנה.
ניתן לבטל בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן: 1. באמצעות WhatsAppבלחיצה על הכפתור הירוק מטה או למס 052-6838800 2. צור קשר באתר או בטלפון 073-2200000 בין השעות 09:00-15:00 ימים א-ה ללא ערבי חג 3. בדואר רשום (לכתובת: יוסף ספיר 6 ראשל"צ) 4. בדואר אלקטרוני )sales@ladycomfort.co.il) 5. בפקסימיליה (בפקס מס' 073-2200002)
לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק), תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם. מידע חשוב : תיקון 47 לחוק הגנת הצרכן קובע כי אם אתה צרכן שהוא אזרח ותיק (מעל גיל 65) או בעל מוגבלות או עולה חדש (עד 5 שנים) אתה רשאי לבטל עסקה ברוכלות ועסקת מכר מרחוק שבוצעה באמצעות שיחה, תוך ארבעה חודשים ולא 14 יום.
נשמח גם לשמוע במידה ויש משהו שנוכל לשפר/לייעל על מנת להקל את התהליך
או אם במידה וחלה טעות שלא שמנו לב אליה ניתן לעדכן במייל (sales@ladycomfort.co.il)או בכל אמצעי הרשום מעלה בסעיפים 1-5 .
האמור רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומיועד לגברים ונשים כאחד !